Szolgáltatások

A világ számos országában az Algeco név egyet jelent a magas színvonalú üzleti szolgáltatásokkal és a kiváló minőségű termékekkel. Cégünk számos hosszú távú együttműködést épített ki és komplex szolgáltatásokkal állpartnerei szolgálatára.

Prémium irodabútor bérbeadásban a tanácsadástól a tervezésen és átadáson keresztül, a karbantartásig és csere-biztosításig egy kézben jelentünk megoldást problémáira, elégítjük ki igényeit.

Standard irodabútorinkkal kiváló minőségű és szép kivitelű, modern formavilágú bútorokkal rendezheti be munkahelyét. Szakemberink segítségével a legjobb megoldást találjuk meg Önnek.

Tanácsadás: Nemzetközi és hazai viszonylatban is nagy tapasztalattal rendelkezünk mobil rendszerek bérbeadásában. Sikerünk alapja, hogy ügyfeleink igényeit feltérképezve arra adunk megoldást, amire valóban szükség van. A tanácsadás során nem csak a megfelelő bútorok kiválasztásában segítünk, hanem a kapcsolódó szolgáltatásokra is javaslatot teszünk.

Bútorbérlés : A bútorbérlés rövid és hosszú távon egyaránt költséghatékony megoldást jelent, tőkeigényes bútorvásárlásokat kiváltó pénzkímélő alternatíva. Kiváló minőségű standard és prémium irodabútoraink modern megjelenésükkel elegánssá teszik irodáját, növelik a kollégák komfortérzetét. Olyan képet alakítanak ki irodájáról, amilyet mutatni szeretne.

Szállítás: Szolgáltatásunk teljes körű. A megrendelt bútorokat az előre egyeztetett időpontra házhoz szállítjuk. Így biztosítjuk, hogy Ön valóban azt a minőséget kapja, amit elképzelt és akkor kapja, amikor szüksége van rá.

Telepítés: A bútorok mozgatásában, az iroda berendezésében is segítenek kollégáink. Az optimális térkihasználás, a bútorok megfelelő elhelyezése hozzájárul az otthonos légkör kialakításához, a kollégák komfortérzetének növeléséhez.

Karbantartás: A bútorok használatából fakadó kopások, meghibásodások rövidítik azok élettartamát, csökkentik esztétikai értékét, rontják a komfortérzetet. A bútorok szakkarbantartása része bérbútor szolgáltatásunknak. A karbantartás idejére a bútorok pótlásáról cégünk gondoskodik.

Raktározás: A cégek infrastrukturális igénye sok esetben nehezen tervezhető, a rendelkezésre álló források bővítése vagy leépítése idő- és pénzráfordítást igényel. Átalakulás vagy átszervezés alatt rugalmas megoldást jelent a raktározási szolgáltatás. Cégünk a szervezet méretéhez igazodva biztosítja a megfelelő számú bútort.

A bérlés folyamata

a bútorok kiválasztásától az átvételig, és még azon is túl.

Számunkra első az elégedett ügyfél, ezért szolgáltatásaink alapja az igények részletekbe menő felmérése. Szakembereink több éves tapasztalattal, figyelembe véve az összes döntési szempontot, segítenek a tervezésben és az előkészítésben.

Szolgáltatásunk kiterjed a tervezéstől, a kiszállításon át, a folyamatos ügyfél-elégedettség mérésen keresztül, egészen a szakkarbantartásig és szükség esetén a raktározásig.

Nem dolgozunk sablonokkal, minden esetben a felmerült igény alapján, az ügyfélre szabjuk ajánlatunkat, hiszen így tudjuk számára a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtani.

Ajánlat kérés

Tegye fel kollégáinkkal a kapcsolatot, ha úgy gondolja, hogy irodája berendezésének gondját másra bízná!
Kérje ajánlatunkat azonnal, ha gyors, költséghatékony és hosszú távú megoldást keres irodája modern berendezéséhez!
Szakembereink több éves tapasztalattal segítenek Önnek a tervezéstől a kivitelezésig.