Irodabútort vásárolna? Miért nem bérli?

Irodabútorokra előbb vagy utóbb minden cégnek szüksége lesz, gyakran szinte pár nap alatt kell székeket, asztalokat, irattárolókat beszerezni. Ezt a feladatot legtöbbször a cég vezetője egyik alkalmazottjára bízza, akinek gyakran fogalmuk sincs, hogy milyen szempontok szerint kéne irodabútorokat választaniuk. Az irodabútor piacán hatalmas a kínálat, az olcsótól a drága design bútorokig.

Mégis milyen irányba kell keresnünk ahhoz, hogy megoldjuk a feladatot?

Az első és talán egyik legfontosabb dolog az a felhasználható pénzösszeg, a második szempont, hogy milyen tevékenységre fogjuk használni az irodabútorokat. Ezen szempontok szerint akár az interneten is lehet keresni és sok találatunk is lesz, de vajon mennyi időt kell szánni, hogy minden lehetőséget végignézzünk? Mindenképpen az a költséghatékonyabb, ha vásároljuk és nem béreljük az irodabútorokat?

A bérelt irodabútor előnye a vásárolttal szemben, hogy sokkal költséghatékonyabb, hiszen a kiadás összegét csak a bérlés és nem a bútor ára fogja meghatározni. Nem kell az elhasznált, megunt irodabútorok tárolásával, cseréjével sem törődni, hiszen a bérelt irodabútorokat ki lehet cseréltetni és a bérlési időszak végén vissza lehet szállíttatni, így az időszakos munkaállomások kialakítására a legtökéletesebb választás.

Nézzen körül bérelhető irodabútoraink között és kérje segítségünket!